dåligt

Fattar inte hur man lägger upp de där bildena, blev inte så fint som på alla andras bloggar, men ändå. sitter på en cafe nu och internettar lite. har varit här lite för länge nu. men har lite grejer kvar att göra. måste b.la. uppdatteras med de nyaste avsnitten av ANTM. håller på just nu.

kom att tänka på en rolig grej också. när vi var små gick lovisa på mulle, skogsmulle.
någon annan som gjorde det? man var ute i skogen och gjorde friluftsgrejer lärde sig om skogen och så, så var det någon som klädde ut sig till trollet mulle, och så fick man godis (typ musli) av honom/henne.

 


Undrar om det fortfarande finns.. 
 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

typ müsli? hahaahah, jag minns ingenting av vad man gjorde där. kanske letade ekorrgnagna kottar och bajssorter typ... alltså vi pratade om det där på jobber för nån vecka sedan. jag minns att jag blev så jävla besviken för jag såg att mulle var en tjej. med andra ord kunde det inte vara den riktiga mulle eftersom det skulle vara en han.

2010-04-25 @ 22:23:43
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag gick aldrig på mulle. Jag känner att det påverkat mig negativt...jag känner att jag gått miste om något.



Apropå något helt annat Cecilia, så har jag väldigt mycket spare time on my hands just nu...så om du vill att någon, t.ex jag då'rå, ska finslipa lite på din bloggdesign så är det bara att hojta till.



Klart slut varulvstjut.

2010-04-26 @ 07:30:38
URL: http://misshiler.blogg.se/
Postat av: Sara

Vi hade mulle på Dagis ibland. Jag minns inte att jag fick något gott av "honom" men jag hade med mig varm saft ut i skogen och det smakade rätt bra. Sen minns jag att de hade grävt net en planka med skräp på så fick man se att några saker försvann och att några saker var kvar. Fast jag hade inte sett vad som satt på plankan innan så jag såg inte den stora förvandlingen.



Hur kom du att tänka på Mulle nu förresten? Känns som att det är rätt långt från din vardag! Och fick inte du gå på Mulle? Orättvisa.

2010-04-26 @ 09:42:23
URL: http://saraisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0