Ledig

Kankse inte så bra rubrik, för verkar som jag bara kommer skriva på fridagar. har ju inte kommit in i det här riktigt. varje rubrik blir ledig.

Ska försöka lägga in lite bilder idag.
men back till mitt uppdatterande om vad som händer här.

Vi har obsat lite till. varit på jeepsafari vilket var kul. ut och se naturen och åka offroad jeep. så gick vi upp för en 1 km lång väg, typ kankse världens brantaste, till en grotta där guden zeus föddes. skitjobbigt

sen har vi väntat på gäster, kommer dem, kommer dem inte. i torsdags kom första gästerna iaf. jag hade servicetelen och så klart blir det typ 10 lost luggage, och några mindre nöjda gäster över detta. men idag är jag ledig iaf.

vaknade tidigt idag för jag somnade kl.20.00 igår. skulle bara nappa lite, så klockan 22.00 när vi skulle ut vaknade jag inte. typiskt. en annan typisk sak som hände mig idag vad när jag var på stranden. gick bara precis rätt ner från där vi bor och la mig. så efter att jag legat en stund hör jag några fransmän ropa " attención attención". så hör jag typ lite vatten rinna, då märker jag att jag lagt mig precis nedanför ett ställe där någon form av avloppsvatten eller liknande rann ut. skämdes och fick snabbt plocka ihop mina grejer och flytta bort. fransmännen skrattade åt mig från strandpromenaden ovanför.

hatar när man är ensam när sånt händer.

Fattar int ehur jag kunde missa.


fattar inte hur jag kunde missa det.

nu kommer lite bilder från de veckor jag hunnit vara här.

Starbucks på arlanda

    




så här fina var vi på första arrival. jag var lika fin fast bakom kameran. eller okej, jag hade utflyktsuniform, för min hela uniform har inte kommit. var heller inte med och tog emot gästerna, men gjorde mitt viktiga jobb i skymundan med servicetelefonen.

så nu ska vi se hur detta blev. nöjd med update II. so long allihoppa!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

bra cecilia. du skriver roligt. du skriver som du pratar. nappa lite.

jag hatar också när man är ensam och lagt sig i avloppsvatten.

2010-04-25 @ 22:27:16
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: emelie

hahahhahaha aa det är fan typiskt dig!!!

tur att du inte nappade på stranden så att du inte skulle höra fransmännens varningssignaler. TÄNK OM...typiskt dig att ta av dig bikiniöverdelen för att slippa få ränder. och då skulle du studsa upp och glömma att bhn satt oknuten. det hade vart pinsamt. avlopp i håret och topless.lite nappsvettig också... sand i fejan. åå längtar till grek nuuu!

2010-04-26 @ 23:45:49
URL: http://emeliehellman.blogg.se/
Postat av: anna

hahahahaha jag dööööör!! indeed typiskt dej billis!!! vet inte hur många gånger du bara skulle nappa lite o slutade med att du råååååsov! haha forsta arrival i utflyktsuniform kanns också igen, man kanner sig ju inte alls som ett retard på tur..

nu sitter jag på sk o hinkar kaffe o ljuger for gaster hehe, kanns bra eftersom jag kan typ inget om mallis an men de blir nog bra sen nan gång nar man får obsa lite :) ha de bast billis! PUSS!

2010-04-27 @ 10:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0