blogg

nu har jag inte skrivit inlägg på ett tag, vilket är synd. allt roligt jag är med om händer nu när jag inte har tid/ tar mig tid för att skriva. idag har jag i vart fall varit ledig och det har varit skönt. sov länge, tittade på film, städade (!). tror inte det har varit fint i min lägenhet sen emelie var här första gången. men röjde upp så bra jag kunde och gick sen till stranden några timmar. det var inte så länge men det var skönt att bara ligga och få lite färg, och så läste jag ut min bok. sen gick jag och handlade lite och gick hem igen. tittade på slutet på filmen och gick hit till Majestic där jag är nu. har spelat backgammon men syster och internettat mest i allmänhet. nu har jag beställt in en sallad. gott, ska äta nu. visst har jag det mysigt =)

  

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ser ut som ett skönt ställe. Hade nästan lagt ner hoppet om uppdate men vad kul! :)

2010-08-25 @ 11:20:27
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0