Ledig =)

nu var det ett tag sen det blev ett inlägg. det känns jobbigare och jobbigare att skriva ju längre tid det går. så tänkte bara göra ett litet kort såhär.

just nu händer ingenting här. känns det som iaf. nästan inga gäster, de flesta som landar i heraklion åker till rethymnon. har kört första utflykten också, vilket kändes märklligt. har ju inte kört ordentligt sen lanza. men det var också kul, och det ska bli riktigt kul när allt sätter igång på riktigt. tror att vi kommer starta kanske om en vecka.

idag är det  fredag. jag var ledig onsdag och beachade, sen var det stranden på siestan igår och idag. imorgon får jag tillbaka servicetelefonen så vi får se hur härlig nästa vecka blir.

Just nu sitter jag, linda, louise och emelie och geekar på ett café. det känns mycket bra eftersom de klagat på mina långa internetsessioner här innan. känns också bra att jag har sällis nu, för jag tror att de som jobbar här tror att jag är lite retarded som jag brukar sitta här ensam, länge och mycket.



Här är vi!

en annan sak som hänt här på kreta är att jag och emelie har startat en liten välkomstkomité för ankommande guider, och andra.

först ut var nicklas och lasse de fick varsin kall öl, kanske inte så flott, men de var nog glada ändå

Sen kom elin och alex. fina välkomstskyltar och en liten goodybag med cola, chips och selvfölgeligt en miniguide över östra kreta.

sen linda, hon fick till och med ett unikt välkomstbrev med i miniguiden.



tänk att bli välkomnad av oss!

PÅ knossos turen i tisdags var linda med och obsade. det var bra för mig, hon fick bli min lilla hjälpreda och höll koll på på mig och alla mina prylar och så. TACK



Här är vi i heraklion. kolla in hänget på shortsen!
så fint vi posear. from the h to the t som tyra skulle ha sagt. tyvärr är min buss den lilla vita till vänster. se så flådigt chaniagästerna åker.

Nu stoppar vi för ikväll. ses senare krokodil


Kommentarer
Postat av: Lovisa

tycker uppdateringen på bloggen har varit över förväntan. Känner mig stolt.

2010-05-15 @ 18:55:03
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0